Konsultaatio

Tältä sivulta voit valita sen, minkä tyyppinen konsultaatio on sinulle ja yrityksellesi tällä hetkellä ajankohtaisin. Jos sähköpostimarkkinointia ei ole vielä toteutettu, voit valita ensimmäisen kohdan ja siitä avautuvan sivun. Jos sähköpostimarkkinointi on jo käytössä, mutta et ole täysin varma siitä, minne viestit vastaanottajien postilaatikossa päätyvät, silloin kohta 2 eli toimitettavuusratkaisut on oikea valinta. Ja jos olet kiinnostunut mahdollisuuksista päivittää nettisivujasi kohti nykyaikaa fiksujen automaatioiden avulla, kohta 3 on juuri sinua varten. Klikkaa siis alla olevia linkkejä ja varaa ilmainen kartoitus sieltä!

1. Sähköpostimarkkinoinnin aloittaminen

Jos nettisivuillasi on kävijöitä esim. maksetun mainonnan kautta ja sähköpostimarkkinointi ei ole vielä käytössä, menetät jatkuvasti rahaa aivan turhaan.

2. Sähköpostien toimitettavuusratkaisut

Uutiskirjeet menevät harmittavan usein joko roskaposteihin tai Gmailin tarjoukset-kansioon. Tähän on kuitenkin olemassa ratkaisut, joiden avulla lähettämäsi viestit menevät vastaanottajien saapuneet-kansioon hyvällä prosentilla!

3. Automatisoidut nettisivuratkaisut

Onko sinunkin yritykselläsi staattiset nettisivut, joilta vierailijat poistuvat ilman ostopäätöstä? Automatisoidut nettisivut ovat kuin katiska, jonka avulla kävijät saadaan tulemaan mahdollisimman usein maksavaksi asiakkaaksi.