Palvelut
Sähköpostimarkkinointi on kaiken ytimessä. Jos sähköpostimarkkinointia ei vielä ole, se kannattaa aloittaa mahdollisimman pian. Jos se on käytössä, viestien pääseminen vastaanottajien saapuneet-kansioon kannattaa varmistaa toimitettavuusratkaisun avulla. Ja jos kaikki toimii hyvin, voidaan tarkistaa se, että kannattaisiko yrityksen nykyiset nettisivut muuttaa nykyaikaiseksi, automatisoiduksi digimarkkinointikokonaisuudeksi takaamaan parhaan, jatkuvan asiakasvirran.
1. Sähköpostimarkkinoinnin aloittaminen
Jos nettisivuillasi on kävijöitä esim. maksetun mainonnan kautta ja sähköpostimarkkinointi ei ole vielä käytössä, menetät jatkuvasti rahaa aivan turhaan.
2. Sähköpostien toimitettavuusratkaisut
Uutiskirjeet menevät harmittavan usein joko roskaposteihin tai Gmailin tarjoukset-kansioon. Tähän on kuitenkin olemassa ratkaisut, joiden avulla lähettämäsi viestit menevät vastaanottajien saapuneet-kansioon hyvällä prosentilla!
3. Automatisoidut nettisivuratkaisut
Onko sinunkin yritykselläsi staattiset nettisivut, joilta vierailijat poistuvat ilman ostopäätöstä? Automatisoidut nettisivut ovat kuin katiska, jonka avulla kävijät saadaan tulemaan mahdollisimman usein maksavaksi asiakkaaksi.
